Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Heatit Z-TRM2fx firmware oppgradering


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en slik termostat men den oppdaterer seg ikke på Home Assistant. Dette har jeg latt ligge en liten stund men nå ønsker jeg å fikse det. Har lastet ned FW: "Z-Therm2_slave_enhanced_232_OTA_ZW050x_EU_v3.06.otz" men jeg har ikke funnet hvor jeg laster ned SW for å flashe. Guiden for å koble se til er grei (kabel, USB og slik) men må nesten ha SW om jeg ikke kan bruke en terminal emulator e.l.

 

Er det noen som har denne SW som skal brukes? Link til hvor man finner den? Finnes det kun for Windows eller er det SW for Mac eller Linux? (jeg har kun windows som virtuell maskin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 7 måneder senere...
53 minutter siden, hjemmedude skrev:

Spørr dumt jeg; har tf016 fastvare 1.8, aner ikke hvilken modell dette er av heatit termostat, men etter oppdatering vil den da vise faktisk forbruk i kwh?

Høres ut som første versjon av HeatIt-termostaten. Den kan ikke lese strøm uansett firmware.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.