Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Nest Cam IQ vs Arlo


Erling

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det siste året har jeg hatt Arlo Ultra hjemme, men de lar seg ikke integrere med noe som helst.

 

Z-Wave og Ifttt ble oppgitt før kjøp, men siden det fortsatt ikke fungerer kan jeg få levere det tilbake.

 

Ønsker å skru av varsler/notifications når jeg ikke er hjemme. That’s all.

 

Arlo kan «kun» skru av og på opptak via Ifttt, ikke styre hvilke varsler som går.

 

Dvs. at hvis jeg glemmer (noe som er garantert) å aktivisere opptak når jeg kommer hjem, så tas det ikke bilder av innbruddstyven.

 

Kjøpte et Nest Cam IQ som tar opp hele tiden men kun sender varsler når jeg ikke er hjemme.

 

Er redd jeg konkluderer på litt tynt grunnlag, setter stor pris på innspill/erfaringer fra dere andre.

 

Leilighet med 1 inngang, tror ikke noe klatrer opp 7 etg. for å bryte seg inn.

 

Bruker Homeseer konsekvent når jeg går/kommer hjem.

 

Tips?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.