Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

"Noe" som trigger ved start og slutt på telefonsamtale (Android) -> http get/post


Anbefalte innlegg

I min iver etter å fortelle verden om jeg er opptatt eller ei (TP Link Kasa-pære gikk rett inn i HomeSeer som kjører på kontoret) har jeg nå fått på plass Teams-status og fast-telefon-status (via PIMphony).

 

Men jeg mangler mobiltelefon. :(

Jeg har spurt Telenor om å få tilgang til APIene for Min Bedrift, og det skal jeg få, men det går fryktelig tregt fremover. Fordelen med det er at det da er uavhengig av telefonen min. Men mens vi venter så får jeg finne en annen løsning (TTT og di).

 

Jeg tenkte først at IFTTT-appen må ha en trigger for det jeg trenger, men det har den ikke (dvs. den har for å besvare anrop, men ikke for å legge på). Er det noen som vet om andre apper som har de nødvendige triggerne?

 

Det kan sikkert løses med Tasker hvis jeg må, men jeg har ikke peiling på hvordan. Og å søke etter det har vist seg å være vanskeligere enn jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.