Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Ny versjon av mobilapp


Anbefalte innlegg

Er kommet ny versjon i natt og den har fått enda flere sensorer å leke seg med. Blant annet neste alarm som er stilt inn. Den kommer jeg til å ha glede av. Hvilke bluetooth enheter som er koblet til gjør det lett å finne ut om en er i bilen. @Moskus hadde sikkert syntes det var kult med telefon/samtalestatus ........

 

Merknad 2020-08-16 110144.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, solosuper skrev:

jeg bruker denne posten da det omhandler siste oppdatering av home assistant ios. Er det flere som har problemer med å ikke få opp varslinger etter å ha oppdatert til siste versjon av home assistant  på ios?

 

Tilbakestill push innstillinger og restart HA så er den tilbake. 

 

Edit: Denne er ikke kommet til iOs enda? Ser ingen endringer her... 

Endret av Kim123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, solosuper said:

jeg bruker denne posten da det omhandler siste oppdatering av home assistant ios.

Posten handlet vel egentlig om Android-appen ;) Begge plattformer har nylig fått ny app.

 

Jeg hadde diverse problem på en iPhone her om dagen. Hadde problemer med push, lokasjoner og doble sensorer (wifi, batteri osv). Det hjalp å slette enheten:

Configuration, Integrations, Mobile App, velg enhet og slett

Deretter var det bare å åpne appen for at den skulle sende inn / registrere sensorene på nytt.

 

Dette skjedde like etter at jeg oppdaterte til den nye iOS-appen, som det er skrevet om her:

https://www.home-assistant.io/blog/2020/07/28/ios-app-migration/

Hadde problemer på 1 av 2 iPhoner her i huset etter denne oppdateringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, LaStrada skrev:

Posten handlet vel egentlig om Android-appen ;) Begge plattformer har nylig fått ny app.

 

Jeg hadde diverse problem på en iPhone her om dagen. Hadde problemer med push, lokasjoner og doble sensorer (wifi, batteri osv). Det hjalp å slette enheten:

Configuration, Integrations, Mobile App, velg enhet og slett

Deretter var det bare å åpne appen for at den skulle sende inn / registrere sensorene på nytt.

 

Dette skjedde like etter at jeg oppdaterte til den nye iOS-appen, som det er skrevet om her:

https://www.home-assistant.io/blog/2020/07/28/ios-app-migration/

Hadde problemer på 1 av 2 iPhoner her i huset etter denne oppdateringen.

Det funket! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.