Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hvor kjøper dere DS18B20?


MrE

Anbefalte innlegg

Hallo,

 

Trenger ett lite lass med DS18B20 (10 stk), men ser disse selges på ett hav av forskjellige plasser til forskjellige steder. For eksempel på Granado går de for 36 kr per stk, mens andre steder over 100-lappen. Er det noe forskjell i nøyaktighet billig vs dyr?

Hvor handler dere DS18b20 sensorer? Skulle helst hadd med påmontert ledning, så jeg slipper lodding..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper fra Ebay og Aliexpress. Tar litt tid før pakkene ankommer fra Kina, men er veldig billig. Usikker på om det er forskjell på kvaliteten på dyre og billige, men da kjøper jeg heller 100 billige enn én dyr.

 

Min erfaring er at alle de jeg har testet og sammenlignet viser så og si samme temperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Puster liv i denne gamle tråden. 


Skal ha et par DS18B20 til Fibaro Smart Implant og overvåkning av varmtvannsberederen. Jeg har skjønt at originalen heter Dallas, men her til lands virker det som om det som føres er Sonoff og Allnet (Dustin.no), samt Shelly (iphonehuset.no). Pris på 70-80 kr.

 

Erfaringer med noen av disse, eller er det alternativt andre steder her til lands jeg kan få kjøpt DS18B20 av akseptabel kvalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.