Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Heatit Z-TRM3


semuren

Spørsmål

Hei,

 

Jeg holder på med oppføring av ny enebolig og har avtalt med elektriker at jeg skal handle inn produktene jeg ønsker selv også installerer han. Har fått forespørsel fra elektriker om hvilken temperatur føler som følger med Heatit Z-TRM3 termostaten. På databladet til Z-TRM3 står det følgende komponenter:

54 301 07 - Gulvføler Ø 4mm 3 meter NTC 10 kΩ

54 301 08 - Gulvføler Ø 3mm 6 meter NTC 10 kΩ

 

Kan noen bekrefte om desse følger med i pakken til Z-TRM3 eller om dei må bestilles seperat?

Endret av semuren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Kan noen bekrefte om desse følger med i pakken til Z-TRM3 eller om dei må bestilles seperat?

 

Det følger alltid med en gulvføler og den er ca 2 meter tenker jeg, og jeg har ikke hatt behov for noen lengre.

 

De følerne som du beskriver er nok ekstra utstyr meg egne el. nummer.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
10 minutter siden, Byelektrikeren skrev:

 

Det følger alltid med en gulvføler og den er ca 2 meter tenker jeg, og jeg har ikke hatt behov for noen lengre.

 

De følerne som du beskriver er nok ekstra utstyr meg egne el. nummer.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk for tilbakemelding. Veit du om gulvføler kan kappes også, og om det følger med plugg for føler på termostat? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.