Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Ny versjon av deconz (2.05.81)


stigvi

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, stigvi skrev:

Jeg venter til Home Assistant sin deconz addon er bygd og tilgjengelig

 

Jeg også. Men det pleier å gå ganske raskt. De er jo på pre-release .79 nå, så tipper de er ganske klare for å få implementert stable versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kropling skrev:

 

Jeg også. Men det pleier å gå ganske raskt. De er jo på pre-release .79 nå, så tipper de er ganske klare for å få implementert stable versjon.

Vi får se. Nå er det jo planlagt storslipp på torsdag med "bursdagsversjon" av Home Assistant så de er kanskje travelt opptatt med å fikse ting i siste liten og har lite tid igjen til å oppdatere deconz addon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ZoRaC skrev:

Jeg vurderer å oppgradere i kveld. Er ganske stabilt hos meg nå også, men dette er første «stable»-release på lenge. Særlig FW-forbedringene virket lovende. 

 

Da har jeg oppgradert. :) Ikke merket noe spesielt enda...

Var litt uvant at FW ikke lå med og måtte lastes ned manuelt. Den feilet på update første gang, men gikk greit når jeg prøvde på nytt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.