Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Problemer etter oppgradering


Anbefalte innlegg

1. På mobil finner jeg ingen måte å åpne forsiden til forumet lengre?

2. På epostvarslingene er det nå bare et utdrag av starten på innlegget, i stedet for hele innlegget. Kan vi få tilbake hele innlegget i epost igjen?

3. Når jeg i "ulest innhold" klikker på en tråd, så kommer jeg til første side/innlegg i tråden og ikke den første uleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ZoRaC skrev:

3. Når jeg i "ulest innhold" klikker på en tråd, så kommer jeg til første side/innlegg i tråden og ikke den første uleste.

Jeg har dette problemet uansett hvordan jeg åpner en tråd :( 

 

En annen liten ting er at font-farge øverst til høyre (start, varsler, meldinger, profil) er mørkegrått på blå bakgrunn. Resten, dvs alt på til venstre, er hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ZoRaC skrev:

3. Når jeg i "ulest innhold" klikker på en tråd, så kommer jeg til første side/innlegg i tråden og ikke den første uleste.

Akkurat det fungerer glimrende for meg. Du trykker på den lille rundingen før innleggstittelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Moskus skrev:

Akkurat det fungerer glimrende for meg. Du trykker på den lille rundingen før innleggstittelen?

Tja, det hjalp jo 😅 Men ikke sånn jeg er vant med å ha det. Sjekket mine innstillinger her på forumet en gang til, og jeg var tydeligvis blind første gangen. Her var det et valg for akkurat dette.

 

image.thumb.png.259a235256bde420becc57910bbbb6f6.png

  • Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 7.10.2020 den 11.00, ZoRaC skrev:

2. På epostvarslingene er det nå bare et utdrag av starten på innlegget, i stedet for hele innlegget. Kan vi få tilbake hele innlegget i epost igjen?

 

Savner fremdeles hele innlegget i epostvarslingene. Er det ikke mulig lenger, eller av en eller annen grunn ikke ønskelig? 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.