Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Device History slutta å tegne kurver


bjornepappa

Anbefalte innlegg

Device History har den siste tiden slutta å tegne kurver. Ingen feilmelding, og det vart heller ikkje bedre etter oppdatering til siste versjon (3.1.0.3). Av og til starter plugin tilsynelatande opp som normalt, men tidvis gir den feilemelding i Plugin-oversikten -

CRITICAL: Failed to get InterfaceStatus from Device History: Objektreferanse er ikke satt til en objektforekomst.

 

Sjølv om plugin ikkje har starta opp korrekt, så kjem det melding "Building Chart" som normalt, men returnerer berre ei tom side når den skulle ha komme med kurve(r).

 

Tips?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt direkte kontakt med utvikler. Jeg hadde noen problemer selv og fikk svar i løpet av en dag + løsning.

 

Edit: Jeg mistenker at noe er lagret feil/mangler i device history databasen. Mulig du må slette den og begynne på nytt, men ta kontakt med utvikler.

Endret av Guahtdim
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Guahtdim skrev:

Jeg ville tatt direkte kontakt med utvikler. Jeg hadde noen problemer selv og fikk svar i løpet av en dag + løsning.

 

Edit: Jeg mistenker at noe er lagret feil/mangler i device history databasen. Mulig du må slette den og begynne på nytt, men ta kontakt med utvikler.

Takk for svar. Veit du kvar eg finn historikkdatabasen? Kunne jo prøvd å lagt inn igjen ein kopi/backup for ei lita stund sidan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.