Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Pris og varmtvann


Anbefalte innlegg

Har du detaljerte målinger på strømforbruk ditt? Hvor mye av forbruket ditt er relatert til hvilke segmenter (lys, varme, varmtvann, elektrolikk osv)?

 

I og med at du har dusjet i kaldtvann den siste tiden for å vinne i Tibber så må det bety at varmtvann er en merkbar andel ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mathias skrev:

Har du detaljerte målinger på strømforbruk ditt? Hvor mye av forbruket ditt er relatert til hvilke segmenter (lys, varme, varmtvann, elektrolikk osv)?

 

I og med at du har dusjet i kaldtvann den siste tiden for å vinne i Tibber så må det bety at varmtvann er en merkbar andel ;) 


Jeg vet hvor mye som går til varmtvann rett og slett fordi jeg måler hvor lenge temperaturen i tanken er stigende i forhold til fallende. Og så har jeg fått meg en bil som delvis går på strøm og jeg måler dens forbruk via ladeboksen. Men utover det har jeg lite kontroll. Men med ledlys over alt så er det stort sett oppvarming som krever sitt.

Og strøm til bilen gjør det uaktuelt å vinne i Tibber så da kan en jo like greit dusje også.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.