Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Tibber Pulse problemer


Anbefalte innlegg

Er det andre her som har problemer med Tibber Pulse. Jeg får ikke sanntidsdata inn i Home Assistant lenger og det stoppet opp plutselig i går kveld. I appen på telefon virker det som normalt.

Endret av stigvi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mathias skrev:

Ingen problemer her

Ikke her heller, nå. Like plutselig som det sluttet å virke i går kveld, var det tilbake igjen for ca en halvtime siden.

Har du historikk og kan se om det har virket hele tiden i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mathias skrev:

Kanskje du er skyld i at det er feil hos alle?

Jeg mener selv at jeg har en aura som gjør at det meste virker. Men på fredag oppdaget jeg en vannpytt under oppvaskmaskinen så denne helgen har vi nok hatt uheldig innstråling fra planetene som har snudd polariteten på min egen aura.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hei, 

Blåser liv i denne tråden. 

 

Jeg har nettopp integrert Home Assistant mot Homeseer for å bruke HA som front end. 

Testet å legge inn Tibber integrasjon i HA, men får bare utilgjengelig på real time consumption ( Tibber Pulse). 

Har også TibberSeer til Homeseer og den har kontakt med Pulsen. I Homeseer må man legge inn ekstra Home ID for å koble til Pulse. La merke til at i HA integrasjonen la jeg kun inn Auth Token. 

Ikke sikkert dette betyr noe men om noen vet løsning på dette setter jeg stor pris på det. 

 

Screenshot_20210523_204114.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, methosmen skrev:

Hei, 

Blåser liv i denne tråden. 

 

Jeg har nettopp integrert Home Assistant mot Homeseer for å bruke HA som front end. 

Testet å legge inn Tibber integrasjon i HA, men får bare utilgjengelig på real time consumption ( Tibber Pulse). 

Har også TibberSeer til Homeseer og den har kontakt med Pulsen. I Homeseer må man legge inn ekstra Home ID for å koble til Pulse. La merke til at i HA integrasjonen la jeg kun inn Auth Token. 

Ikke sikkert dette betyr noe men om noen vet løsning på dette setter jeg stor pris på det. 

 

Screenshot_20210523_204114.jpg

Det var nevnt i en annen tråd at det er en bug i Tibber integrasjonen som venter på å bli sluppet i neste oppdatering av HA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.