Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Futurehome sammen med Heatit Z-TRM3, Strømforbruk synlig?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er ny i gamet og skal velge styringsenhet til hus. Vi har startet det små med å få installert Heatit termostater og skal straks (når de bare kommer fra fabrikken) få levert de nye Heatit z-dimmerene.

 

Jeg vurderer flere styringsenheter. Homey hadde nok vært super men er litt mer enn jeg tenker til det enkle bruket vi kommer til å ha per nå. Så funderer på Futurehome sin enhet. Både for prisen men også for å støtte norsk selskap.

 

Men det er en ting jeg ikke finner ut: vil man kunne få lese av aktivt strømforbruk på termostatene i Futurehome appen eller er det kun lest tempratur og aktivering som går mellom enhetene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, susieq skrev:

Men det er en ting jeg ikke finner ut: vil man kunne få lese av aktivt strømforbruk på termostatene i Futurehome appen eller er det kun lest tempratur og aktivering som går mellom enhetene?

Kan ikke forestille meg at FutureHome ikke kan lese av strømtrekk og totalt strømforbruk. Alle andre kan det. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.