Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Automation i FH er ikke aktiv.


Adhdpc

Spørsmål

Hei

jeg har nettopp lagd min første automasjon i FH, temperaturen fra en fibaro ZW5 sensor setter en fibaro veggplugg som styrer en panelovn. 
Sensorene ser ut til å fungere, setter jeg veggpluggen av/på manuelt fungerer den, men automasjonen går ikke. Det vil si at pluggen/ovnen er av eller på uavhengig av temperaturen. Noen som vet hva som er feil(se bilde under)?

91405478-C9CF-4435-9011-76320AC05613.png

Endret av Adhdpc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Du trenger ikke sette slike automasjoner i futurehome. Gå innpå enheten/pluggen - og der den trolig står som appliance, velger du heater. Da responderer den automatisk på sensorverdiene. Denne automasjonen er bygget inn, og mer stabil 😊

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.