Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

NB-iot


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på akkurat det samme, og spurte hær: https://www.hjemmeautomasjon.no/forums/topic/6646-nb-iot-erfaringer/?tab=comments#comment-77021

 

Jeg har ikke fått noen svar så langt.

 

Har ikke hatt tid til å grave noe mere i dette..

Å ringe Telenor eller Telia for å spørre er ikke barebare heller 😕

 

Nb-iot er noe jeg har bruk for, men det kommer an på pris og hvor vanskelig det er å implementere.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å legge til:

Ett urelatert prosjekt jeg har snust på bruker Telia Nb-iot, men når jeg spurte om de tekniske detaljene så var svaret "vi når det via cloud-server".

Jeg spurte ikke mere da det var tydelig at det ikke var noen tilstede som kunne svare. 
Jeg skal uansett følge opp dette prosjektet, så jeg håper å få noen i tale som vet litt mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.