Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HS4 trøbbel- WEB interface viser bare HTML kodingen.


marius86

Anbefalte innlegg

Hei

 

Bruker HS4, har funket helt fint til idag da det ble en restart av maskinen.

 

Nå når jeg skal åpne HS4 web interface i nettleser får jeg bare HTML script og ikke grafikk. Se vedlegg.

Dette skjer i alle nettlesere, Serveren er oppe å gå, jeg kan styre lys i app osv.

 

Er det en quick fix for å få tilbake HS4 Web interface siden som normalt ?

 

image.thumb.png.407abf8e4b0b921a01e491900aed6c90.png

Endret av marius86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • marius86 endret tittelen til HS4 trøbbel- WEB interface viser bare HTML kodingen.

Edit: Doh, du får sikkert ikke opp noe i det hele tatt.

Prøv å slå av alle plugins. Kjør opp igjen. Hvis det fungerer fint så bør du slå på en og en plugin for å se om det er en plugin som er roten til alt vondt.

 

Mulig noen her på forumet kan noen nijatriks i HS4 for å slå av plugins. Jeg kjører fortsatt HS3.

Endret av Guahtdim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå aner jeg ikke hvordan opplegget er i HS4, men hvis det er likt HS3 så kan du gjøre følgende :

NB Ta en kopi av hele HS4 katalogen før du begynner å rote med dette i tilfelle det går dårlig.

 

Gå inn i katalogen "Data" og prøve å starte opp med en eldre versjon av hsd-filen din.

Finn en .hsd-fil som er fra før restart. Rename den til HomeSeerData.hsd (slett eller rename den eksisterende). Prøv å kjør opp HS igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for input.

Jeg prøvde som du sa, i HS4 er det HomeSeerData.json (mappe) som er den nye config. Jeg prøvde først å bare erstatte denne filen uten hell.

Tilslutt tok eg bare å henta igjen ukes backup og erstattet hele HS4 katalogen, og da funker alt igjen.

 

Så igjen folkens, backup er viktig X)

 

Mvh

 

Marius Kauppi Rørvik

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.