Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

BLDenon, også for Marantz :)


bjwanvik

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle informere :)

Jeg byttet for en god stund siden fra Denon receiver til Marantz prosessor i kinoen, og først nå kom jeg på at jeg kanskje skulle prøve BLDenon mot prosessoren også..
Som forventet (Denon og Marantz har jo mye til felles og eies av samme firma) gikk det helt knirkefritt! :)  Det eneste jeg savner (som forsåvidt mangler også for Denon) er valg av surroundmodus for oss som har litt mer enn 5.1 å velge i, f.eks Atmos, DTS:X etc.
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marantzen står på nettverk da det er bittelitt for langt ifra serveren til å strekke serial.
Av en eller annen grunn later nettverk til å være stabilt på Marantzen - dessverre har jeg ikke samme erfaring med Denon. (Ellers er det hipp som happ hvilket merke en har, men Denon har ikke prosessorer, så da var valget enkelt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.