Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HSTouch lisenstrøbbel


ØysteinHJ

Anbefalte innlegg

Noen andre som har fått problemer med å bruke HSTouch på HS3PRO til HS4PRO oppgraderings-lisens?

 

Kjører HS4 med en HS3PRO til HS4PRO oppgraderings-lisens, og brukte den samme lisensen når jeg nettopp installerte HSTouch Designer.  Men når jeg prøver å koble HSTouch på Android-telefonen min til HS4-serveren, så får jeg bare opp en blåskjerm med tekst som indikerer at jeg ikke har gyldig lisens..

 

 

Screenshot_20201121-235649_HSTouch.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det fungerte til slutt.  Tenkte jeg skulle prøve på nytt nå, og nå fikk jeg opp muligheten til å deploye (fantastisk ny-ord!) til Android-telefonen min.  Satt et par timer med det i går, men da var Deploy-menyen grået ut hele tiden.  Nå derimot fungerte det.  Så da så.. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.