Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Har noen sett noen wifi-smartplugger på Black Week-tilbud?


Anbefalte innlegg

Jeg vil bytte ut mange av 433 mHz-strømpluggene mine med Tasmota-plugger, siden det er mer stabilt og gir tilbakemelding på om strømmen blir slått på eller ikke. Så det ville jo vært greit hvis det var noen som var på tilbud denne uka. ;) De funker ypperlig på MQTT når de er flashet med Tuya Convert. Problemet er selvsagt at det ikke må være noen med den nyeste firmwaren som ikke lar seg flashe sånn. Da er de helt uinteressante for meg, for jeg hater alt som har med nettskyer å gjøre... Men det kan man selvsagt ikke vite før man har dem i hus og prøver, så det er jo bare å ta en sjanse.

 

Jeg fant en på den lokale Power, men de har nok hatt den der ganske lenge, Mandal er ikke akkurat i hjemmeautomasjonens store sentrum! Jeg vet faktisk ikke om noen andre her som driver med det, og elektrikerne var i begynnelsen veldig tvilende til å legge inn Nexa- og Z-Wave-brytere inni kontaktene, men det gikk bedre etter hvert. Så hvis noen vet om et sted de selger sånne til en grei pris, er jeg helt med! Jula har Smartlife til en hundrelapp, men de har bare to igjen i sjappa, ser jeg på nettsiden deres, og det kommer jeg ikke så langt med, selv om jeg sikkert kjøper de to uansett når jeg er innom der på torsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.