Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

ETS5-lisenser?


atle.aalerud

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har behov for ETS5-lisens for kun ett KNX anlegg for å kunne programmere egen bolig, men ETS Lite med maks 20 enheter blir for lite.

ETS Inside støtter ikke plugins, så neste alternativ er ETS5 Professional til 1000€. Da kan man også kjøpe inntil to ETS5 Supplementary som har samme funksjonalitet for 150€/stk.
Oversikt her: https://my.knx.org/en/shop/software

 

Er noen interessert i å dele kostnadene for 2 evt. 3 lisenser slik at prisen per lisens blir lavere? Ut November er det også 30% Black Friday rabatt.

Jeg er også interessert i å kun kjøpe en ETS5 Supplementary lisens om noen allerede har Professional lisens og ikke trenger flere lisenser til egne ansatte.


Så lenge dette er til egen bolig ser jeg ikke noe problem, men si for al del ifra om jeg bryter retningslinjer som jeg ikke er klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.