Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Frakttid fra usa/kina i disse dager


Anbefalte innlegg

Regner med at vi er en del her som kjøper div småtteri over sjøen, eller fra østen.

Har et par ting jeg venter på som ble sendt i august fra usa, september fra kina.

 

Sporingen stopper i det pakken forlater hjemlandet.

 

Posten her til lands sier det går så lite rutefly, at man må forvente laaaange forsinkelser.

 

- MEN, så fikk jeg tilfeldigvis et nyhetsbrev fra Jetcarrier i dag, der opererer de fortsatt med 5 dagers leveringstid fra usa med rutefly.

 

Noen her som har mottatt noe fra usa eller kina i det siste og vil si noe om hvor lang tid det tok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutes ago, MrE said:

Bestille 20 stk DS18B20 fra Frankrike i sommer, venter enda. :) Grunnen til at jeg bestillte fra Frankrike var at jeg var bekymret for leveringstiden fra Kina.............

Så og si alt jeg bestiller fra Kina er meg i hende etter 5 uker. Ett par ganger har jeg fått det etter 10 dager, men det er mer en sjeldenhet.

En annen ulempe er at man av og til får noe helt annet enn det man bestiller, men det er heldigvis type 1 av 100 bestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Guahtdim skrev:

Så og si alt jeg bestiller fra Kina er meg i hende etter 5 uker. Ett par ganger har jeg fått det etter 10 dager, men det er mer en sjeldenhet.

En annen ulempe er at man av og til får noe helt annet enn det man bestiller, men det er heldigvis type 1 av 100 bestillinger.

Joda, men jeg er av typen utålmodig, og estimert levering var 2-7 dager.....

Ett par dager etter jeg bestilte fikk Frankrike en tredobling i smitte, og da var det stopp. Sendte melding til selgeren i Oktober, han skulle sende med en gang tiltakene ble fjerna. "Det skjer sikkert snart" tenkte selvfølgelig jeg.. 😂

Men hensikten med innlegget var at trådstarter venter på pakke fra USA siden August, og fra Kina siden September. Da melder jeg Frankrike inn i "småpakkeforsinkelser-klubben" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, MrE said:

Joda, men jeg er av typen utålmodig, og estimert levering var 2-7 dager.....

Jeg prøver å være litt mer tålmodig. Opplever selv her på berget at mange nettsteder skriver at de har på lager, men det er egentlig lageret de kjøper fra som igjen viser til neste lager. Og plutselig tar det 8 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.