Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Tips til hvordan kontrollere et lys


Anbefalte innlegg

Har lagt til virtuelle devicer for fridager (både i dag og i morgen) vis Fridager.vb.

Så jeg det finnes muligheten til å lage eventer, problemet mitt er oversikten.

Med 25 (ulike dager og ulike tider) eventer per lys så blir det vanskelig.

Så fin masket syring blir selvfølgelig bare tull, men jeg mister oversikten lenge før dette.

Kanskje Easytrigger  eller cps-scenemaster  er en del av løsningen? 

 

Eller har jeg misforstått noe?

Endret av aarpi3
regnefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, aarpi3 skrev:
  • i dag: jobb - i morgen: jobb
  • i dag: jobb - i morgen: fri
  • i dag: fri - i morgen: fri
  • i dag: fri - i morgen: jobb
  • Borte


Hvorfor spiller morgendagens status noen rolle i eventet som styrer lysene? Jeg tenker det som teller er om det i dag er jobb/fri eller borte...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ZoRaC skrev:


Hvorfor spiller morgendagens status noen rolle i eventet som styrer lysene? Jeg tenker det som teller er om det i dag er jobb/fri eller borte...? 

Hos meg har slikt betydning for når det er fornuftig å legge seg og dermed styrer kveldslyset.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.