Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Får ikke logget på MyHS på mobile enheter


Gl1

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke logget på MyHs Mobile på Android. Får heller ikke logget på MyHs når jeg skal legge Homeseer til i Google Home. Jeg får logget på i nettleser på pc. Noen som har vært borti lignende? Får opp at det er feil brukernavn eller passord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2020 den 15.58, Moskus skrev:

... på myhs.homeseer.com? Da er det ingen grunn til at det ikke skulle fungere HVIS du taster riktig brukernavn og passord.

Jepp. Stusser på det selv også. Så var litt usikker på om det var noe jeg måtte aktivere/huke av for å kunne logge på "mobile" enheter/apper. Får ta kontakt direkte med Homeseer og hørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar fra Homeseer nå. Måtte visst legge til MyHs brukernavnet under "Users". Slike ting burde jo være en del av "Setupen". Umulig å vite at man må gjøre slikt.

Endret av Gl1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Gl1 skrev:

Måtte visst legge til MyHs brukernavnet under "Users". Slike ting burde jo være en del av "Setupen".

Det valget er jo på som default, så det skal fungere ut av esken med mindre man har skrudd det av selv...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske å ha lest at med HS4 må MyHS settes opp som egen bruker i settings.

Står i brukermanualen for HS4. (Jada, jeg har lastet ned HS4 men har ikke tenkt å konvertere fra HS3 til HS4 heeeeeelt enda.)

Det er kanskje den største forskjellen i initial Setup mellom HS3 og HS4?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Moskus skrev:

Det valget er jo på som default, så det skal fungere ut av esken med mindre man har skrudd det av selv...?

Må nok være som Jarle F sier. Jeg har ikke skrud det av. Og ja, det gjelder HS4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Har hatt store problem må få til å bruke Homeseer Mobile med myhs pålogging etter oppgradering til HS4. Behovet for å bruke appen var ikkje så stort så eg løyste problemet med å ikkje bruke appen. Når eg no i jula tok i bruk HSTouch og fekk same problemet der så måtte eg til å leite etter løysinga. Var mykje prøving og feiling før det no endeleg ser ut til at eg har fått det til.  Mykje god informasjon her i forumet og på andre forum, men mitt problem var at eg hadde  "æ-ø-å" i passordet. 

Eg fekk opprette passordet til brukaren i HS, fekk opprette det til passord på myhs-konto. Fekk også til å logge meg på systemet i nettlesaren frå myhs.homeseer.com. Men fekk ikkje til å logge meg på med Homeseer Mobile eller bruke HSTouch med myhs-konto. 

I ettertid burde eg ha testa anna passord tidligare, men skulle du ha same problemet å søker etter løysing på myhs pålogging, så kanskje du finn svaret her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.