Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Samsung plugin?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Jeg har HS4, en tre'ish år gammel Samsung Q8 og bruker Samsung sin plugin.
Og den funker fint for meg - jeg bruker den bare til å skru TV av/på, og det er den utmerket til. Har faktisk ikke testet resten... 😕

 

EDIT:
...og jeg har ikke noen hub fra Samsung; ulempen er jo at den er avhengig av SmartThings - og derfor internett - for å fungere.

 

EDIT 2:
Testet mer nå, og alt ser ut til å fungere bortsett fra Volum og Mute

 

SamsungQ8.JPG

Endret av HSv
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Petterpotet skrev:

Bruker du HS4?

HomeSeer har laget en egen SmartThings plugin, har du testet den? 

 

Tenkte jeg skulle kjøpe samme TV selv så gi gjerne beskjed om du kommer til en løsning :D 

Hei! Bruker også Hs4🙂. Var det noe mer en bare å genere token på samsung account du gjorde? Får ikke opp noe enheter i Homeseer?

 

Martin Bjørkmo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Petterpotet skrev:

Nei, gjorde ikke mer enn å logge enn å logge inn med samsung account, generere token(med alle tilganger). Du må også opprette devicer fra pluginen sine instillinger. Var ganske rett frem altså 🙄

Hmm, da må jeg undersøke litt nærmere, for jeg fikk ikke frem noen devicer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.