Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Feilsøke Aeotec Multisensor 6


Erling

Anbefalte innlegg

Litt oppgitt nå, trenger egentlig tips før jeg «krever» ny fra selger.

 

I oktober felte jeg inn 8 Aeotec Multisensor 6 i veggene med skjult strøm. Gleden var stor over mangelen på kabler rundt omkring. ❣️

 

Men..., det rare var at den ene viser helt tullete temperaturer. Svinger veldig innenfor det usannsynlige uten et mønster.

 

Selger ba meg om å sende den inn så de kunne høre med leverandøren.

 

Jeg har høydeskrekk og bestilte ny, slik at elektriker bytter.

 

For å ha noe håndfast plasserte jeg den nye på gulvet under den innfelte og skrudde på logging.

 

Info_Temperatur_aot6_Aeon_6_-_Stue_NY_-_Temperature.png.0985977e2c58e5d68395f2abda0c7661.png

 

Info_Temperatur_aot6_Aeon_6_-_Stue_-_Temperature.png.a0a1c2cd2b9977d94c9a6053a314b92d.png

 

Litt imponert over meg selv nå. 🤡

 

Er det noe mere jeg bør gjøre før jeg sender den «defekte» i retur?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg hadde 120 sekunder. Av og til leser jeg:

 

 

😇

 

Forøvrig fungerer disse utmerket hos meg, med unntak av temp.-visningen på den ene.

 

Har sorte vegger + tak på soverommet, må gjøre noe med statuslyset som kommer når det er bevegelse!

Endret av Erling
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.