Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Eldre IHC/Elko Living-system, salgbart?


awt

Anbefalte innlegg

Jeg var usikker på hvor det passet å spørre om dette, men prøver her.

 

Jeg er i ferd med å «fordumme» huset litt ifb. med salg, da systemet mitt er gått litt ut på dato.

 

Dette består av komponenter fra IHC og Elko Living fra ca. 2010 (på denne tiden brukte Elko IHC-komponenter).

 

Er dette noe som salgbart? Har noen utgangsmoduler, inngangsmoduler, trådløse dimmere, trådløse brytere og en drøss med (den gang svindyre) Elko Living-brytere.

 

Føler det litt feil å kaste det også.

 

Altså slike komponenter:

 

772F78B5-3864-4083-896C-4B91F4FE5FD1.thumb.jpeg.f3bc0158afe42caebc1e1fc03b8570fe.jpeg
 

9E03A54D-76B2-4B18-848F-F5AA182E1401.thumb.jpeg.48efb68d489037fa43acffb2d4e3686a.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det, men mulig noen allerede har litt av dette og kunne tenke seg å utvide eller ha reservedeler e.l.

 

Tenker det havner på Finn etterhvert, så får jeg se om det blir solgt, eller om jeg kan bruke det i en garasje e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.