Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Siste 20cm av Phillips Hue lightstrip funker ikke?


Thlian

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkurat montert ny 5 meters lightstrip ute etter å ha reklamert på den første fordi de siste 20cm lyser ikke. Sjekket lysa før jeg i det hele tatt pakket den ut og alt virket som det skulle hele veien. Etter og hengt den opp i klipsa, trekt kabelen (igjen!) så er det samme greia! 🤬

 

Tåler ikke disse å bli håndtert? Vanskelig å se siden hele stripa er mer eller mindre støpt inn. 

20201230_180621.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moskus skrev:

... det er jo et åpent spørsmål, og selvfølgelig litt avhengig var hvordan man monterer dem.

Er det så mange andre måter enn å få holdehjelp og vippe de pent inn i festeklipsene? Ikke i min verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsippet vil klart være det samme, forskjellen vil kunne ligge i hvor nye makt man bruker. 

 

Jeg vet jo ikke hva det kan være, jeg bare tenker høyt. Det skjer jo tydeligvis noe når du monterer dem hvis de virker før... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.