Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hub periodisk offline


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Jeg har kjørt min Smartthings hub v3 nå i et år sånn ca, uten noen problem overhode.

Men så de siste par ukene, så er den nesten regelmessig offline i 10-15 minutter, til forskjellige tider gjennom døgnet...?

 

Har noen opplevd noe lignende?

 

Ingen fysiske endring er blitt gjort, eller endret nevneverdig på oppsett.

 

Mvh,

Kurt Näslund 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2021 den 21.21, Kurt Näslund skrev:

Har noen opplevd noe lignende?

Problemet med SmartThings er at det krever internett-tilgang og at skyen er 100%. Historisk sett har ikke det alltid vært tilfelle.

 

Kan det være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg måler for tiden nettilgang, så oppetid på nettverket er ihvertfall meget bra. Selve Samsung-enheten er nå fast tilkoblet og har strøm også, så da må det kanskje være noe i skyen da. 

 

Bare så rart det skjer flere gang i døgnet...noen dager. Og da med 10-12 minutt nedetid hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.