Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HomeSeer Mobile tilkobling


bjwanvik

Anbefalte innlegg

Hver eneste gang jeg starter opp HomeSeer mobile (egentlig ikke ofte da, derfor har jeg aldri gjort noe med det) får jeg denne feilmeldinga...

2c7b6ef486d1b2b32614d0ef38bb46c8.png

 

Nå har jeg iPhone. Mener problemet enten har der og at jeg løste det, eller at det aldri var der med Android, men jeg husker rett og slett ikke hva som skulle til for å fikse, og har ikke klart å søke opp noen løsning.

 

Noen her som har tips?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vet ikke om du fant ut av dette, men jeg har lenge hatt samme problemet, men fant til slutt ut at jeg hadde definert hjemme-nettverket som public i W10 og var derfor forhindret fra å «oppdage» andre enheter. Det løste seg når jeg endret det til private.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Veldig sen oppdatering etter veldig sen løsning..

Sendte en sak til support, og svaret jeg fikk var omtrent like ubrukelig som jeg var redd for.
Først prøvde de å skylde på Hyper-V, og etter at jeg argumenterte mot dette repliserte de med at de ikke supporterte når det kjører på Hyper-V da det er så ustabilt 🤣

Jeg forsår ikke hva det er som har skjedd - enten har de gjort noe på MyHS som de ikke vil fortelle, alternativt har Android-klienten på mystisk vis "gjort noe".
Saken er at mens jeg hadde sak mot HS Support bestemte jeg meg for å dra opp min forrige telefon (Android), og testa der - der gikk det rett inn.
Etter ett par forsøk med Android'en, forsvant også problemet på iPhone, og etter dette har det fungert tilfredsstillende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.