Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Flytting til ny leilegheit: Replace node, secure/nonsecure ++


Zulboom

Anbefalte innlegg

Eg køyrer i dag HS3 med blant anna 8 stk Fibaro Dimmer 2-nodar, 2 stk Heatit-termostatar og god dose Ikea-nodar via Zigbee.

I forbindelse med flytting til ny leilegheit om 4-5 veker skal eg late dei 8 stk dimmarane stå igjen til ny eigar, men resten av installasjonen blir med vidare.

 

Så då kjem det nokre spørsmål:

  1. Er det berre å late dimmarane stå igjen, montere nye dimmarar av samme type i ny leiligheit, bruke "replace node"-funksjonen på dimmarane, og så skal det meste vere oppe å gå igjen utan styr?
  2. F.eks. scenestyring (Z-wave-parameter 28) er deaktivert som factory default. Vil dette også måtte settast opp på nytt?
  3. Bør eg køyre backup+restore av UZB1'en for å tvinge gjennom ei ny oppbygging av Z-wave-nettverket?
  4. Eg har nok sannsynlegvis ein blanding av secure- og nonsecure innkludering av nodane i dag. Sidan eg ikkje har låsar eller andre tryggleiks-nodar uansett, burde dei alle vore inkludert som non-secure istaden for å få ned unødvendig trafikk?
    1. In case: korleis finn eg ut kva nodar som er secure og ikkje, og kva er enklaste måte å gjere dette på utan å bruke heile helga på å sette opp ting på nytt? Eg kan vel ikkje bruke replace node, då vil vel noden berre inkluderast secure/non-secure som dei var?

 

Om de har tips til ting eg burde gjere, evt. fallgruver eg bør unngå så blir alle tilbakemeldingar sett pris på!

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Zulboom endret tittelen til Flytting til ny leilegheit: Replace node, secure/nonsecure ++
På 20.2.2021 den 22.48, Zulboom skrev:

bruke "replace node"-funksjonen på dimmarane, og så skal det meste vere oppe å gå igjen utan styr?

Det hadde jeg ikke gjort. Jeg hadde fjernet og satt opp på nytt.

 

 

På 20.2.2021 den 22.48, Zulboom skrev:

F.eks. scenestyring (Z-wave-parameter 28) er deaktivert som factory default. Vil dette også måtte settast opp på nytt?

Ekskludering resetter ofte innstillinger, ja. Men det kommer an på utstyret.

 

På 20.2.2021 den 22.48, Zulboom skrev:

Bør eg køyre backup+restore av UZB1'en for å tvinge gjennom ei ny oppbygging av Z-wave-nettverket?

Ikke før det er nødvendig. Hvis du tidligere har optimalisert nettverket, så kanskje verdt et forsøk.

 

På 20.2.2021 den 22.48, Zulboom skrev:

Sidan eg ikkje har låsar eller andre tryggleiks-nodar uansett, burde dei alle vore inkludert som non-secure istaden for å få ned unødvendig trafikk?

Det hadde nok jeg gjort. Men hvis det fungerer godt nok slik det er nå, så fungerer det jo.

 

Jeg tror de har noe om "Secure command classes" under Plugins -> Z-wave -> Node Information.

 

Dette er en dørlås (secure):

image.png

 

Dette er en bryter (non-secure):

image.png

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.