mk1 black limited Posted February 26, 2021 Posted February 26, 2021 (edited) Noen som har et liggende? Gjerne PoE men ikke kritisk. A’la: https://m.aliexpress.com/item/32847722937.html Fru papegøye har plutselig bestemt seg for å legge egg og jeg har ingen passende kamera liggende(!) som kan brukes i rugekassa. Ps: Ingen spøk, og jeg er ikke full. Edited February 26, 2021 by mk1 black limited Quote
Guahtdim Posted February 27, 2021 Posted February 27, 2021 (edited) Jeg har ett slikt liggende som jeg ikke bruker. Kun åpnet og testet en gang. Adresse Moss. Edited February 27, 2021 by Guahtdim Quote
mk1 black limited Posted March 1, 2021 Author Posted March 1, 2021 Takk for svar, men nå viste det seg at hun fikk problemer med et egg som lå feil, så det ble tur til vetrinær og ingen babypapegøyer denne gang. Men det ser i det minste ut til at hun klarer seg. Det typiske med det hele var jo at jeg nettopp hadde montert det kameraet jeg kunne ha brukt i en fuglekasse vi hang opp på uthuset for 3 dager siden... Quote
Guahtdim Posted March 1, 2021 Posted March 1, 2021 Mulig du trygt kan bestille ett nytt kamera fra AliExpress 😉 Quote
Recommended Posts