Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Exchange-mail leverandør?


Anbefalte innlegg

Jeg rydder litt i diverse abb. jeg har, nå er det mail som har fokus.

 

Exchange støtte, følger dette med Office 365? Eller er det en «kvasir løsning» som benyttes?

 

Har et privat abb. på Office til 899,- i året, men bruker i tillegg en ekstern leverandør på hosting av mail og jeg styrer MX for mitt .no-domene dit.

 

For det siste betaler jeg 1785,- i året.

 

Iflg. Microsoft sine annonser er dette mulig, men de er vanvittig vage med forklaringen.

 

Mail-leverandøren foreslo at jeg kjøpte Office 365 via de til 160,- mnd., gjør gjerne det men hvis det er det samme som jeg i dag betaler 895,- hos Microsoft så blir det noe sløsing.

 

Evt. er det noen andre forslag til mail-leverandør?

 

Skal ha Outlook på mac og pc, bruke innebygget e-post-klient på iphone/ipad etc. Eget domene og god oppetid er viktigere enn pris. Har utsatt dette i 5+ år nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Microsoft 365 Business Basic X 2 for å få to fullverdige bruker. (En admin konto med mail og en bruker konto med mail)
Det koster meg 101,50 i måneden. (tror den koster 44,10 x.mva pr. bruker nå)
Da har jeg full tilgang til Azure, Microsoft Teams, sikker skylagring og Office Online
Det vil si mailtjenesten. Jeg kopler min private O365 konto direkte inn i Outlook jeg har gjennom andre lisenser.

Her er linken til Microsoft

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker @Odd og @Moskus, da er jeg "flyttet".

 

Hadde MSN-konto lik e-post, nå forsvant alt det gamle. Håper support som var kjappe fikser det etter litt synking. Utrolig at jeg klarte å endre MX på egenhand. 😷

 

Ser nå at jeg bør rydde litt i Outlook.

 

273589923_e-mailSkjermbilde2021-03-05kl_15_06_06.png.70f2b7fa72f59576960481be9f0d6aa8.png

 

PS: Andre bør lese https://support.microsoft.com/en-gb/office/switch-from-microsoft-365-for-home-to-a-business-subscription-9322ffb8-a35d-4407-8ebe-ed6ea0859b9f først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2021 den 11.43, Odd skrev:

Jeg har Microsoft 365 Business Basic X 2 for å få to fullverdige bruker. (En admin konto med mail og en bruker konto med mail)
Det koster meg 101,50 i måneden. (tror den koster 44,10 x.mva pr. bruker nå)

Ah, glimrende! Godt tips! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.