Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Rookie trøbbel med å smarte huset.


Thlian

Spørsmål

Har en del hue pærer, og nå i det seneste nye downlight med namron dimmepuck og namron FOH switch. Brukt Philips hue appen frem til nå, men kjøpte Futurehome fordi jeg er nysgjerrig. Investerte da i netatmo og tibber pulse. 

 

Spørsmålet er

 

Kan jeg legge inn to "knapper" som viser klima på hjemskjermen? En for inne og en for ute? For sammen så blir det rot og temp visninga blir helt på bærtur. Finner ikke ut av hvordan jeg kan ha to klimavisninger. 

 

Kan namron FOH switch programmeres direkte i Futurehome appen? 

 

Vil jeg kunne programmere zigbee enheter direkte til futurehome uten at de må slettes fra Philips hue og programmere opp på nytt? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0
11 timer siden, Thlian skrev:

Vil jeg kunne programmere zigbee enheter direkte til futurehome uten at de må slettes fra Philips hue og programmere opp på nytt? 

Nei, de må settes opp i et nytt nettverk.

 

11 timer siden, Thlian skrev:

Kan namron FOH switch programmeres direkte i Futurehome appen? 

Hva mener du her med "programmeres"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Ikke programmering rett ord? Konfigurere? Men ingen av spørsmålene spiller noen rolle, futurehome finner hverken zigbee dimmer eller bryter.(og ja, de er reset og ikke parret mot noe annet) Og netatmo modulene lar seg ikke slette. Får ikke opp nye Philips hue lyskilder etter synkronisering, eller prøver å synkronisere. Den står å jobber og jobber og blir aldri ferdig.... 

 

Er et hårstrå unna å levere shiten. Ingenting som later til å være rett inn i appen kompatible. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
28 minutter siden, Thlian skrev:

Kjøpte zigbee mest pga Philips hue, men så kom Futurehome ikke lenge etterpå. Works like a charm på Philips 

Trur jeg ville henvendt meg til Slack kanalen til Futurehome. Der får du god hjelp av andre brukere og ikke minst av Futurehome sine egne utviklere 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.