Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Helt ny i gamet, men klikker snart på Futurehome.


Anbefalte innlegg

Ingenting funker, uansett hva jeg gjør så er det, ops, noe gikk galt meldinger. Klarer ikke legge til smarthub'en ferdig en gang før den første feilmeldinga kommer. 

 

Har en del Philips hue og namron dimmere og FOH brytere fra Namron. Anser meg selv som relativt kyndig, helt til det kommer til automasjon, IFTTT og koding. 

 

Philips hue bridge finner zigbee dimmerne med en gang og fungert plettfritt fra dag 1. Futurehome finner enheten, men enten legger den ikke til enhetslista eller så, ops noe gikk galt. Hatt prøvd frem og tilbake i noen dager nå, men nå er tålmodigheta slutt og ser ut som jeg bytter den inn til fordel for Homey. 

 

Hvis det er den som er the way to go? Fibaro home center syns jeg er for dyr når, og vil ha noe som er litt mer "ferdig". Legg til, organiser og bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Thlian skrev:

Ferdig som i ferdige løsninger og ikke for mye if this and that

Aha! Da er det enkelt: I praksis ingen. :) 

 

Kan du bytte ut Zigbee med noe som FutureHome har god støtte for? Z-wave har de lenger erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.