Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Nexa WTE-2 som sender signaler best på høyre bryter


Fredrick

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dette syns jeg var ganske merkelig, jeg har nå montert 2stk WTE-2 ved nattbordene, og på begge så når signalet frem til RFXCOM hvis jeg trykker på den høye knappen på bryteren, mens den venstre er mer hipp som happ. Må gjerne trykke mange ganger/lenge om gangen.

 

Hadde det kun vært den ene bryteren hadde jeg antatt at den var dårlig, men det gjelder altså begge bryterne. Flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger opp min egen tråd i tilfelle noen andre senere søker seg frem til dette. Jeg forsøkte med 2 nye brytere, og det fungerte mye bedre. Aner ikke om det var uflaks med 2 defekte brytere på rad, eller om det kanskje skyldes at de hadde koder som var vanskeligere å sende eller lignende. Skal ila et par måneder flytte server med RFXTRX mer sentralt i huset, så håper det blir enda bedre da (må fortsatt trykke 2 ganger av og til). Eventuelt blir det innkjøp av større antenne.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ZoRaC skrev:

Tror du må ta deg en kaffe så du våkner - Nexa sine WTE-2 finner man nok veldig lite Z-wave info på... ;)

Geeez! Du har rett!

Kopp nr 3, here I come!

(og vi har en halv million emojier, inkludert nyttige på dette forumet som ? og ? men INGEN for kaffe!!!)

 

Jeg så WTE-2 og leste WALL2... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.