GĂ„ til innhold
  • Bli medlem
StĂžtt hjemmeautomasjon.no!

Automasjonsdebugger


Anbefalte innlegg

image.thumb.png.bbc73bd5233b2362a678925c430ec1bf.png

 

hmmm... 

 

Edit: 

 

Jeg fant ut at jeg har laget alle mine automasjoner i yaml med

- alias: min automasjon

istedet for

- id: min_automasjon

  alias: min automasjon

 

Dermed ble det kluss med debuggeren.

Endret av Kim123
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

@Kim123 Automasjonene dine er sikkert gamle, men du er kanskje klar over at det kom en oppdatering til HA i vinter som gjÞr det lett Ä kombinere slike separate av og pÄ automasjoner til en enkel automasjon som tar seg av bÄde av og pÄ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, stigvi skrev:

@Kim123 Automasjonene dine er sikkert gamle, men du er kanskje klar over at det kom en oppdatering til HA i vinter som gjÞr det lett Ä kombinere slike separate av og pÄ automasjoner til en enkel automasjon som tar seg av bÄde av og pÄ?

Nei, det var jeg ikke klar over. Hvor finner jeg mer info om det? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, stigvi skrev:

@Kim123 Automasjonene dine er sikkert gamle, men du er kanskje klar over at det kom en oppdatering til HA i vinter som gjÞr det lett Ä kombinere slike separate av og pÄ automasjoner til en enkel automasjon som tar seg av bÄde av og pÄ?

Utbroder gjerne :-)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

24 minutter siden, Kim123 skrev:

Nei, det var jeg ikke klar over. Hvor finner jeg mer info om det? 

 

22 minutter siden, havnegata skrev:

Utbroder gjerne 🙂



Script Syntax - Home Assistant (home-assistant.io)

Det kom stĂžtte for "choose" som gjĂžr at en automasjon kan gjĂžre forskjellige ting. Men de har jo en felles trigger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies pÄ din enhet for Ä gjÞre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.