Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Støtte fra Enova


Anbefalte innlegg

Jeg søkte i Januar, og har fremdeles ikke fått svar :(

 

Spurte Enova om dette, og de svarte at små søknader automatisk godkjennes - de ser bare kort på kvitteringen.

Større søknader, som min, har 3 måneder behandlingstid :(

 

Endret av Armas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Moskus said:

Hvor mye fikk du igjen?

Jeg har ikke fått bekreftelse på Mail enda, men ser på enova.no at søknaden er godkjent og antar derfor at de godkjente alt jeg søkte om. Dvs. 20% av kjøpesummen på alt jeg søkte om som er drøyt 2000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fint med forskjellsbehandling ?

 

Hadde en lengre samtale (mer monolog) ned noen på chat'en. 

Måtte betales moms var vel det som ble repetert fra personen/roboten i andre enden. 

 

Spurte om 350kr fri toll/moms grensa, 

Samt at det ikke står en eneste plass i kravene som man godtar at det må være norsk selskap man kjøper fra. 

 

De avsluttet chat monologen min uten å gi meg noe skikkelig svar på de to siste...

Endret av ruant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2019 den 13.26, ruant skrev:

Er det noen som har fått gjennom homeseer lisensen? Orgnummer problematikken..

Eg fekk igjen for både HS-lisens og plugins som var aktuelle (bl.a. Yr). Fant eit tilfeldig org.nr og det gjekk gjennom. 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
6 minutter siden, hjemmedude skrev:

Hei, har 6 stk heatit-termostater, smartthings fra UK, en zxt-120. Alt bortsett fra smartthings er kjøpt i Norge fra elektroimp, men har ingen spesiell faktura som viser at elektrikerfirma har installert dette.

Er det poeng i å søke til Enova da?


Nei, støtten til varmestyring ble avviklet i sommer:

https://tilskudd.enova.no/Tiltak/11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.