Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Deconz - Jovihue - Homeseer, Lager ikke device i HS


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en Ikea Motion sensor. Jeg har brukt denne tidligere uten problem. 

Nå har jeg tatt en reset på den og fjernet den fra Deconz og HS.

Nå i ettertid når jeg legger den til Deconz fungerer alt som normalt i deconz og Hue essential app. Men HS lager ikke en Device av den. (Dette har fungert før)

Jeg har prøvd å starte å stoppet å startet Jovihue uten hell. 

Hvorfor klarer ikke HS å generere device som før ?

 

Jeg leser ut feilmelding i Jovihue: This sensor has no device in HS... se vedlagt bilde

image.thumb.png.7bf471402e8136924e6947e8122d0e3e.png

 

 

jeg leser og ut en feilmelding i loggen i HS som eg mistenker har med denne å gjøre.

image.thumb.png.f7d4865eb9df3e2159ea74192d83c926.png

 

Noen som har noen tips ? jeg har og prøvd å restarte hele systemet HS, Deconz osv 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge. Jeg spurte Wim og fekk svar kjapt som du sa.

Feilen min var at jeg brukte Jowiehue plugging fra HS3. Det er en egen Jowihue for HS4.  Dette gjorde jeg ikke da eg migrerte til HS4 for et år siden.

Alt bare fungerte når jeg installerte HS4 pluggin som egentlig overskriv HS3 pluggin og beholdt alt innhold :)

Ikea Motion sensor fekk seg device i HS.

 

Takk for tips

 

Mvh

 

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.