Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Montere tablett på vegg


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg ønsker å montere en tablett påvegg for visning av HA dashboard.

Når jeg først skal sette opp dette, ønsker jeg at det kun skal være en "clean" tablet og kabler skal være skjulte.

 

Kom innom denne youtube guiden https://www.youtube.com/watch?v=HmZxcTM08hs som i prinsippet er akkuratt sånn jeg ser for meg.

Men jeg finner ingen norske leverandører av slike innfelte veggbokser, og er usikker på om disse boksene fra utlandet støtter norske typiske stikkontakter.

 

Har noen noe forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en kjapp sjekk så ser jeg at boksene de putte inn bak er laget for 110 volt og ikke 220 som vi har her i Norge.

En annen ting er at nettbrettet blir stående å lade hele tiden og man risikerer da at batteriet går i stykker eller går varmt og "vokser". Mulig dette ikke er noe problem.

 

Jeg mener å ha sett her på forumet at folk har gjort forskjellige løsninger for å montere opp nettbrett på veggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.