Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Yale doorman L3 og access appen


Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg monterte for en uke siden en Yale Doorman L3 med access hub hjemme , den virker kjempe til hovedoppgaven som er å låse og låse opp døren, appen gjør det enkelt å holde styr på brukere, legge til og endre brukere og oppsett. 

Men.... Jeg får ikke pushvarsler når noen ringer på eller når smartvarsel jeg har satt opp blir aktivert, dvs jeg har for å teste satt det opp til å gi meg varsel når døren står åpen mer enn 3 minutt og når døren låses eller låses opp. 

Jeg kan se at hendelsene har skjedd i loggen, men ingen varsel blir gitt til noen av brukerne. 

 

Har snakket med Yale men de mener det må være mobilen, men rart at det gjelder forskjellige telefoner både apple og android. 

 

 

Nå har jeg forsøkt med 3 forskjellige iPhoner: 11, 12 og 12 mini, en Samsung s21, en Samsung tab 5e og en Samsung galaxy xcover Pro. Den eneste som har fått varsel var vanlig iPhone 12.

 

De andre får ikke appen opp i varselinstillinger (om jeg forsto det riktig). S21'n har ikke jeg rørt noe på men alt skal være gitt tilgang og varsler aktivert. 

 

På Tab 5e og xcover Pro'n har jeg gjort alt jeg kan finne på å aktivere/endre på uten at jeg får varsler. Legger ved screenshot fra instillingene på xcoveren, jeg har undratt appen batterisparingsfunksjonen også bare for å unngå at den blir satt i dvale. 

 

Noen som har hatt appen til å virke på Android? 

Screenshot_20210612-111218_Settings.jpg

Screenshot_20210612-111132_Settings.jpg

Screenshot_20210612-111006_Permission controller.jpg

Screenshot_20210610-120707_Settings.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.