Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Garasjeportåpner


Anbefalte innlegg

Kanskje litt på siden men...

Har en Liftmaster 2005 som har fungert topp.

I dag åpnet jeg den, men den ville ikke lukke seg igjen, den sier bare klikk. Jeg trykka inn fjernkontrollen og ga enheten et lite dunk.

Da bevegde den seg noen cm ned, men returnere igjen.

Jeg har løst ut nødhåndtaket og porten går manuelt fint opp og ned og ingen hindringer i skinnene eller løse skruer.

Er det noen som har vært borti det samme og løst dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 

En dag åpnet jeg porten og den ble stående helt åpen som normalt. Da jeg trykket på fjernkontrollen skjedde det ingenting. Ved nærmere ettersyn så hører jeg et klikk i maskinen og armen beveger seg 1mm opp. Dette skjer hver gang når jeg trykker på fjernkontrollen og porten vil ikke gå ned. Den har fri kjørebane og ingen hindringer. Hva kan vi gjøre for at den skal gå ned igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.