Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Screens- og markisestyring


Anbefalte innlegg

Har søkt litt rundt og sett 2 ulike løsninger som er nevnt ifbm styring av screens/markise: RFXtrx433XL USB HA controller og FIBARO Roller Shutter 3. Jeg er litt usikker på hva jeg skal se etter her. Jeg skal ha en markise over terrasse som blir kombi solskjerming og tak over terrasse og i tillegg skal jeg ha screens på resterende vinduer. Disse vil jeg ha noe automatikk på, men vet ikke helt hva jeg skal se etter før jeg kjøper for å sørge for at det virker. VidaXL har fine priser på markiser ser jeg, men veldig begrenset med informasjon om de med motor hvordan de virker. Screens har jeg ikke sett på enda, så der er jeg åpen for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.