Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HS4 og UPS


Fjosepose

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte meg en BlueWalker PW UPS VI 800 SW her om dagen. UPSen fungerer tilsynelatende fint sammen med anbefalt software ViewPower. Problemene begynner dog når jeg skal "koble" UPS til HS4. Etter litt graving og testing så virker det som om følgende kan være problemet:

 

1) UPS installerer seg som "HID-compliant vendor-defines device" and "USB Inout Device" i Device Manager, og ikke eksplisitt som UPS. Jeg antar at HS4 ser etter UPS-ressurser gjennom Device Manager?

 

2) Programvaren?

 

Endret av Fjosepose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Ja, jeg kjøpte denne en Powerwalker VI 850 SHL 

 

Det viktige er dog at enheten støtter «HID» for uten dette fungerer UPSen ikke med Homeseer Plug-in’en.

 

Når enheten er HID-kompatibel så kan du også bruke Windows sine innebyggede funksjoner for å styre UPSen

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.