Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

ESPHome 1.20.4 addon i HA core-2021.8.6


Mathias

Anbefalte innlegg

Hei

 

Må bare spørre om det er flere her som har problemer med å legge til nye enheter i ESPHome?

 

Jeg får lagt til enheter i ESPHome og loggen på enheten tilsier at alt fungerer som det skal, men HA oppdager ikke nye enheter fra ESPHome. Jeg finner igjen sensorer i Developer Tool på de nye enhetene, men den dukker ikke opp under ESPHome i Integrasjoner og kameraer blant annet fungerer ikke.

 

Noen flere som opplever problemer med dette for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye versjonen kom vel i går eller noe så i såfall har det forhåpentlig rammet meg positivt :)

 

Har lest gjennom endringene som er gjort i versjon 2021.8.0 og ser at det blant annet er en del punkter som gjelder feilretting mot ESP32-brikker som jeg håper har positiv effekt på kamaraer. Er ikke alltid så enkelt å se hva endringene faktisk er med mindre man bruker en del tid på Github. Har ikke fått testet det som var problemet mitt ennå da jeg er på hytta, men oppdaterte ett kamera med siste versjon og det fungerte i alle fall etter oppdateringen også :) 

Endret av Mathias
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.