Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Får ikke justert temperatur på Heatit Z-TRM3 via Futurehome Classic.


Dipso

Anbefalte innlegg

Har lagt til enhetene og får opp temperatur og status fra dem, men når jeg prøver å endre temperatur i app, så skjer det ikke noe i termostaten.

En "poll" viser at target temp er uendret.

Hvis jeg kjører en "Reconfiggure" så ser det ut som Target Temp blir endra, men den skifter tilbake igjen etter kun kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moskus skrev (På 19.9.2021 den 16.13):

 

Z-TRM3 har litt problemer med setpoint tidligere, men FutureHome skulle vel alltid klare det?

Jeg har funnet en del tråder som tilsier at det har vært noe trøbbel med det ja, og symptomene er jo veldig like.
Har sendt en mail til futurehome og venter på svar fra dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Leif1234 skrev (7 timer siden):

Hei, 

 

jeg sliter med akkurat samme problemet. Har du fått et godt svar fra Futurehome?

 

 

Ah jepp, glemte å oppdatere denne.

Tok kontakt med support som fiksa litt på oppsett og oppdaterte et par ting på boksen.

Jeg måtte parre et par enheter på nytt for å få det helt i mål, men nå har det fungert utmerket siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.