Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Styring av radiatorar (fjernvarme) via Z-wave med ekstern temperatursensor (HS3)


Zulboom

Anbefalte innlegg

Ny leilegheit, nye moglegheiter. Bad og toalett har varmekablar styrt av Z-TRM2fx med golvfølarar, medan dei to radiatorane som skal stå for hovudoppvarming i gang, stove og kjøken (+ sleppe inn litt varme på soverom x2) har justerbare ventilar med skala 1-10. Desse radiatorane ønskjer eg no å smartifisere, dette kun av komforthensyn sidan det er fastpris på fjernvarmen i burettslaget per dags dato uansett.

 

System: HS3 med UZB1, Windows.

 

Krav: Z-wave og moglegheit for styring med ekstern temperatursensor (har slike liggande som eg har tenkt å sette opp i alle rom), til dømes via events/virtuell termostat i HS, men det blir nok grei skuring uansett kva type radioatorhovud/termostat ein vel (eller..?). Det skadar heller ikkje om den støttar "wake-up" for å oppnå kjappare styring enn til dømes faste 15 minuttar-intervall.

 

Kva erfaringar har de med dei forskjellige radiatorhovuda/temormostatane? Kva vil vere det beste valet for min installasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 5 av disse:
manuals-backend.z-wave.info/make.php?lang=en&sku=DAN_LC-13&cert=ZC08-13120001

Mulig de er vansklelig å få tak i nå.
De er batteridrevet og det betyr i praksis at det tar litt tid fra du sender en kommando til den blir utført.
WakeUp funksjonen på disse er desverre svært ustabil.
De fungerer allikevel greit nok for meg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Odd said:

Jeg bruker 5 av disse:
manuals-backend.z-wave.info/make.php?lang=en&sku=DAN_LC-13&cert=ZC08-13120001

Mulig de er vansklelig å få tak i nå.
De er batteridrevet og det betyr i praksis at det tar litt tid fra du sender en kommando til den blir utført.
WakeUp funksjonen på disse er desverre svært ustabil.
De fungerer allikevel greit nok for meg.

Disse er OEM fra Danfoss sine, men enda bedre:

"Compared with the Danfoss living connect® thermostat the Popp 10101 thermostat will report the room temperature as detected and calculated by the device’s temperature sensor to the Z-Wave gateway."

https://www.tronika.no/no/smarthus/zwave-produkter/z-wave-klimastyring/radiator-termostat-10101.html

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.