Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Elko termostat - FW


Anbefalte innlegg

Elko ESH Plus Super TR RF. 
Jeg har 10 stk koplet opp i SmartThings på hytta og hjemme. Dette fungerer utrolig bra med siste DeviceHandler fra Nils-Martin Skaane, publisert 25.11.2019. 
Men sliter litt med en ny som jeg har koplet til. De "gamle" har FW 1.0.11R, den nye har 1.2.35R. (1.2.25R) Er det noen her som har prøvd å nedgradere FW på disse via SD-kort? Oppgradering går jo fint 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
DrWatson skrev (På 5.10.2021 den 9.41):

Elko ESH Plus Super TR RF. 
Jeg har 10 stk koplet opp i SmartThings på hytta og hjemme. Dette fungerer utrolig bra med siste DeviceHandler fra Nils-Martin Skaane, publisert 25.11.2019. 
Men sliter litt med en ny som jeg har koplet til. De "gamle" har FW 1.0.11R, den nye har 1.2.35R. (1.2.25R) Er det noen her som har prøvd å nedgradere FW på disse via SD-kort? Oppgradering går jo fint 🙂

Hvor får du tak i FW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FW har jeg funnet på dette forumet. App.bin eller app1.bin er filene du kan søke etter.

 

Update på hovedspørsmålet mitt: Det viser seg at jeg har en annen med FW 1.2.25R som fungerer som den skal. Det ser ut som denne nye termostaten min har ny hardware, mangler bla SD-kort leseren... FW 1.2.35R som nevnt over er feil...

Endret av DrWatson
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.