Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Tibber med to stk Pulse i Home assistant 2021.11.4


Marhil

Anbefalte innlegg

Jeg oppgraderte nå til 2021.11.4, fra 2021.10.x (husker ikke)

Jeg har to stk Tibber Pulse pga to stk elanlegg i huset. Nå ser det ut som Tibber har gjort noe smartness i siste versjon?

 

Jeg husker ikke hvordan dette var tidligere, men nå ser det ut som jeg har fått en "Price sensor" og en "Tibber Pulse".

 

Den enheten som ligger som "Tibber Pulse" ser ut til å (nesten) fungere. Alle sensoren viser verdier, bortsett fra Real time consumption.

 

Den enheten som ligger som Price sensor der er alle sensorene Utilgjengelig, bortsett fra Electricity price...

 

Jeg finner ikke Tibber under "Breaking changes", men ser at den nå er tilpasset den nye "Entitiy categorization".

 

Noen som har vært borti det samme?

 

Jeg får ikke lastet opp screenshots, så er litt kronglete å forklare i ren tekst...

 

Uansett, jeg må rulle tilbake før disken er full av loggfiler, samt 2 stk varmtvannsberedere styres vha Tibber sensorer.

Edit: der fikk jeg lastet opp screenshot

 

 

 

Capture.PNG

Endret av Marhil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.