Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Google Home: "Could not reach Homeseer"


Decibel

Anbefalte innlegg

Jeg ønsket å friske opp forbindelsen mellom Google Home og Homeseer, etter at har lagt til flere enheter.

Da kom det derimot en feilmelding fra google home-appen, nemlig "Could not reach Homeseer. Pleasy try again"

 

Jeg har selvfølgelig prøvd igjen. Mange ganger. Uten hell. 

Jeg fjernet hele forbindelsen, og forsøkte å legge den til på nytt, uten hell.

Er det noen som har vært ute for samme problemet?

Hadde håpet å sette opp Google Home på nytt, men det er vel kanskje neste steg 😞

 

Gjelder HS4 Pro, for øvrig..

Endret av Decibel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Decibel skrev (2 timer siden):

Jeg ønsket å friske opp forbindelsen mellom Google Home og Homeseer, etter at har lagt til flere enheter.

Da kom det derimot en feilmelding fra google home-appen, nemlig "Could not reach Homeseer. Pleasy try again"

 

Jeg har selvfølgelig prøvd igjen. Mange ganger. Uten hell. 

Jeg fjernet hele forbindelsen, og forsøkte å legge den til på nytt, uten hell.

Er det noen som har vært ute for samme problemet?

Hadde håpet å sette opp Google Home på nytt, men det er vel kanskje neste steg 😞

 

Gjelder HS4 Pro, for øvrig..

Samme hos meg. Men det ser ut til og virke likevel, sync devices også. Gir jeg kommando slå av lys på et rom, virker det som tidligere ok. Men ber jeg google slå av alt lys, svarer den Could not reach Homeseer. Men kommandoen blir utført likevel (tror jeg, har ikke sjekket alle lys). HS4 Pro jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.