Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hue motion sensor som termostat og Fibaro Wall plug


storeulv

Anbefalte innlegg

Noob som ikke helt får til dette med sine første flows.
Jeg har Hue ferdig satt opp fra før og har lagt Hue-enhetene inn i Homey uten snags av noe slag.

Jeg har Fibaro HC lite, og enhetene derfra er lagt til i Home uten snags av noe slag. Dette inkluderer tre stk Heatit Z-Wave termostater.

 

Flowen jeg forsøker å få til er at Hue Motion Sensor skal fungere som termostat for en panelovn i stuen som er tilkoblet en Fibaro Wall Plug.

Jeg har også forsøkt å sette opp en flow for entreen der gulvvarmen styres av en Heatit termostat, men jeg ønsker at Hue Motion Sensor skal være styrende termostat.

Det virker for meg som om flow-menyene mangler muligheten til å legge inn litt større boolsk logikk enn bare IF <condition> AND <condition2> THEN <action>.

 

Er det bare jeg som ikke leter godt nok? Er ikke Hue-sensorene egnet til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.