Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

MOVEZ(z-wave) indiegogo kampanje


Anbefalte innlegg

17 minutter siden, ZoRaC skrev:

 

Kanskje jeg også må begynne med det i stedet...

Er det enkelt å fjerne den "låsekulen" (taggete kobbersaken) som låser tråden? For med den så vil man jo ikke få til å slippe ned persiennene, da den vil "låse" tråden...

Den ruller ned, så det burde gå bra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Salvesen , 6 stykk

@Moskus , 3 stykk

@Evelen , 2

@Gaute , 3 stykk

@Blodstrupmoen , 1

@Håvardgj , 3 

@mk1 black limited , 4

@nilsanmy , 2

@kotelett , 3

facebook gruppen, 35

@bananfluen , 3

@generalvirus ,3

@iceball , 5

@Fredrick ,3

@LaStrada ,4

@Milankan , 4

@Stianoh ,2

Da har jeg fått svar fra Teptron, de kan tilby oss 10% mer om vi bestiller over 100 enheter. Da blir det 50$+moms pr enhet. Forsending er etter hva jeg forstår gratis, men det bli jo litt logistikk med å få sendt de rundt til de forskjellige så noen kroner må en nok regne med. 

 

For å forsikre meg at alle er kjent med kampanjen er produktet ikke klart enda, estimert levering er i Mars. Ellers refererer jeg til indiegogo sine sider for full info om kampanjen :)

Hadde vært fint om vi kunne fått bekreftet antallet vi trenger ila den nærmeste tiden, og forhåpentligvis klarer vi å nå 100 enheter og får 50% rabatt på ordren. 

 

Må bare takke for responsen, det er jo helt enormt! 

Endret av Salvesen
  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Moskus skrev:

Den ruller ned, så det burde gå bra. :) 

 

Nei, ikke med vanlige persienner ("venetian"), da må man dra 1 cm ned og ta snoren til venstre (foran vinduet) for så å slippe opp. Med MOVEZ festet til høyre for vinduet vil ikke persiennen la seg lukke så lenge låsen er der. 

 

 

Men, regner med den bør være mulig å "pille ut". :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det står jo at om man "referer" 20 stk så får man 8 stk ekstra. da må det vel være billigere om du bestiller 6 stk først, og så bruker din referal-link til de siste og får med en haug gratis. så blir totalsummen delt på alle sammen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Stianoh skrev:

Hei. Det står jo at om man "referer" 20 stk så får man 8 stk ekstra. da må det vel være billigere om du bestiller 6 stk først, og så bruker din referal-link til de siste og får med en haug gratis. så blir totalsummen delt på alle sammen.

 

Hei, hvor leste du dette? Jeg må innrømme at jeg er helt blå på dette indiegogo greiene så om folk har bedre peiling så er det bare til å skrike ut. Vill få best mulig deal, for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salvesen skrev:

@Evelen , 2

...

Hadde vært fint om vi kunne fått bekreftet antallet vi trenger ila den nærmeste tiden, og forhåpentligvis klarer vi å nå 100 enheter og får 50% rabatt på ordren. 

Vet du hva, sleng meg på 4 stk ;) Blir for dumt å ikke bare investere i alle vinduene når prisen er såpass grei.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Evelen skrev:

Vet du hva, sleng meg på 4 stk ;) Blir for dumt å ikke bare investere i alle vinduene når prisen er såpass grei.

 

Da nådde vi akkurat 100 stykk! Sender dere alle en melding om bekrefting av enheter jeg, så kan jeg bestille etter skriftlig bekreftelse fra alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte deg en bekreftelse før jeg fikk den standardmeldingen. Men antar den er tilstrekkelig?

EDIT: Glem det, ser du skrev "Vet du allerede har svart men vill bare sende likt til alle :) "

Endret av Evelen
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer vi oss 100 som har bekreftet antallet. Tenker vi lar det dra ut en stund før jeg legger inn endelig bestilling, er vell ikke alle som er aktiv her hver dag osv. Er 94 enheter til nå :)

 

Totalt er det vist interesse for 130 enheter forresten :) Rart hvordan det tok av, håpet på en samlet order på 20 :P

Endret av Salvesen
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.